Zwroty i reklamacje

Zwroty

Jeśli z jakiegoś powodu chcesz zwrócić zakupiony w naszym sklepie produkt, możesz go do nas odesłać. Pamiętaj, aby był nieuszkodzony i nieużywany. Zgodnie z polskim prawem powinieneś nas o tym poinformować telefonicznie pod numerem 786347350  lub mailowo na adres e-mail: sklep@martiszkashop.pl  w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktu, a następnie odesłać do nas w terminie 14 dni od dnia poinformowania nas o chęci zwrotu.

Adres na jaki powinieneś odesłać produkt to: MS Michał Szczepański, ul. Leśna 16, 63-604 Baranów. 

Jako klient jesteś odpowiedzialny za pokrycie kosztów przesyłki związanej ze zwrotem nieuszkodzonego produktu. W ciągu 14 dni zwrócimy Ci pieniądze tą samą drogą, jaką dokonywałeś płatności.

UWAGA! Jeśli nie posiadasz już oryginalnego opakowania to prosimy o zabezpieczenie produktu tak, by uniknąć uszkodzeń w trakcie transportu. 

Jeśli źle zabezpieczysz produkt i ulegnie zniszczeniu, nie będziemy mogli zwrócić Ci pieniędzy.

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 

Adresat:

……..…………………………………………………………………………..

 

Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących produktów:

 

…………………………………………………………………………………………………………………………

 

Numer zamówienia:

 

…………………………………………………………………………………………………………………………

Data zawarcia umowy:

 

…………………………………………………………………………………………………………………………

 

Imię i nazwisko klienta:

 

…………………………………………………………………………………………………………………………

Adres klienta:

 

…………………………………………………………………………………………………………………………

 

Data ...........................................

 

 

……………………………………………….

Podpis

 

Reklamacja

W przypadku stwierdzenia wad lub uszkodzenia towaru, możesz złożyć reklamację w naszym sklepie przesyłając ją drogą e-mailową na adres: sklep@martiszkashop.pl . By usprawnić rozpatrzenie reklamacji podaj następujące dane: imię i nazwisko, dokładny adres zamieszkania, nr zamówienia, adres e-mail oraz dokładnie opisz wady towaru i Twoje żądania. Aby usprawnić proces reklamacji zrób zdjęcie uszkodzonego produktu. Dołącz także kopię dowodu sprzedaży (np. paragonu lub faktury).

Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni od jej złożenia. O kolejnych krokach poinformujemy Cię drogą mailową.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl