Zwroty
Jeśli z jakiegoś powodu chcesz zwrócić zakupiony w naszym sklepie produkt, możesz go do nas odesłać. Pamiętaj, aby był nieuszkodzony i nieużywany. Zgodnie z polskim prawem powinieneś nas o tym poinformować telefonicznie pod numerem 786347350 lub mailowo na adres e-mail: sklep@martiszkashop.pl w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktu, a następnie odesłać do nas w terminie 14 dni od dnia poinformowania nas o chęci zwrotu.
Adres na jaki powinieneś odesłać produkt to: MS Michał Szczepański, ul. Leśna 16, 63-604 Baranów.
Jako klient jesteś odpowiedzialny za pokrycie kosztów przesyłki związanej ze zwrotem nieuszkodzonego produktu. W ciągu 14 dni zwrócimy Ci pieniądze tą samą drogą, jaką dokonywałeś płatności.
UWAGA! Jeśli nie posiadasz już oryginalnego opakowania to prosimy o zabezpieczenie produktu tak, by uniknąć uszkodzeń w trakcie transportu.
Jeśli źle zabezpieczysz produkt i ulegnie zniszczeniu, nie będziemy mogli zwrócić Ci pieniędzy.
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat:
……..…………………………………………………………………………..
Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących produktów:
…………………………………………………………………………………………………………………………
Numer zamówienia:
…………………………………………………………………………………………………………………………
Data zawarcia umowy:
…………………………………………………………………………………………………………………………
Imię i nazwisko klienta:
…………………………………………………………………………………………………………………………
Adres klienta:
…………………………………………………………………………………………………………………………
Data ...........................................
……………………………………………….
Podpis
Reklamacja
W przypadku stwierdzenia wad lub uszkodzenia towaru, możesz złożyć reklamację w naszym sklepie przesyłając ją drogą e-mailową na adres: sklep@martiszkashop.pl . By usprawnić rozpatrzenie reklamacji podaj następujące dane: imię i nazwisko, dokładny adres zamieszkania, nr zamówienia, adres e-mail oraz dokładnie opisz wady towaru i Twoje żądania. Aby usprawnić proces reklamacji zrób zdjęcie uszkodzonego produktu. Dołącz także kopię dowodu sprzedaży (np. paragonu lub faktury).
Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni od jej złożenia. O kolejnych krokach poinformujemy Cię drogą mailową.